Fletcher Hotel-Restaurant Marijke

Nederlands | | Menu
6,5 (13 reviews)

3-gangen Fletcher's Keuzemenu € 39,- € 19,50

Fletcher Hotel-Restaurant Marijke

Nederlands | | Menu
6,5 (13)

3-gangen Fletcher's Keuzemenu € 39,- € 19,50

BOEK NUBOEK NU

Deal

3-gangen Fletcher's Keuzemenu
€ 39,- € 19,50

Primera maakt luxe uit eten gaan voor iedereen bereikbaar tijdens de Primera restaurantactie. Spaar bij de Primera voor een heerlijke korting bij de 500 leukste restaurants van Nederland.

Reserveer nu extra voordelig bij Fletcher Hotel-Restaurant Marijke en laat je culinair verwennen met het 3-gangen Fletcher's Keuzemenu voor slechts € 19,50. Dit is de aanbiedingsprijs, korting is hier al verrekend.

Heb je dieetwensen? Op het reserveringsformulier kun je je verzoeken aangeven zodat het restaurant daar rekening mee kan houden!

Let op! De kortingsprijs is alleen geldig bij een online reservering via deze website.

De korting wordt berekend over je restaurantrekening exclusief de drankjes.

Voor meer informatie over de spaaractie bekijk onze voorwaarden.

BOEK NUBOEK NU

Wat 13 mensen zeggen over Fletcher Hotel-Restaurant Marijke

6.5 Gebaseerd op 13 reviews. 38% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"OK ervaring"
6.0 Keuken 7 | Service 5 | Sfeer 6

Een parkeerplek vinden, zelfs op dinsdag avond, is lastig. Er zijn parkeerplaatsen (vol met stenen/steentjes), maar die waren vol. Daarna was het zoeken in het dorp. Het eten was OK, niet ontzettend veel keus en ook niet heel speciaal. Op het dessert na, dat was lekker en mooi opgemaakt. Al met al hebben we daar 2,5...

Lees hele review

Een parkeerplek vinden, zelfs op dinsdag avond, is lastig. Er zijn parkeerplaatsen (vol met stenen/steentjes), maar die waren vol. Daarna was het zoeken in het dorp. Het eten was OK, niet ontzettend veel keus en ook niet heel speciaal. Op het dessert na, dat was lekker en mooi opgemaakt. Al met al hebben we daar 2,5 uur gezeten voor een drie-gangen diner. Ik vond het wat lang en het excuses was dat het die avond erg druk was. Dat zou mijn inziens geen rol mogen spelen voor een restaurant wat al heel lang bestaat (aan de inrichting te zien). Bij aankomst hebben we wat te drinken besteld en later nog een keer. Hiervoor moesten we een serveerster roepen, want er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Vervolgens was de tweede ronde drankjes ook vergeten (in de keuken of de bar) en pas veel later gebracht, met excuses en de melding dat het druk was. Door de voucher van de loterij was het 3-gangen menu 20 euro p.p. (excl. drankjes) in plaats van 40 euro. Voor dat geld was het een ok ervaring, maar ook niet meer dan dat. Als ik voor deze ervaring het volle pond had betaald, dan had ik wel wat te klagen.

Martijn Jacobs op 19 oktober 2024
Geverifiëerd

"Service"
1.0 Keuken 1 | Service 1 | Sfeer 1

Hadden gereserveerd, mochten niet naar binnen met een hond wat nergens stond aangegeven, zelfs niet op de voordeur van het restaurant.

Sandra Boer op 24 maart 2024
Geverifiëerd

"Hotel Marijke"
9.7 Keuken 10 | Service 9 | Sfeer 10

Heerlijk 3 gangen diner.

HG op 19 november 2023
Geverifiëerd

"Tegenvallende ervaring"
4.3 Keuken 5 | Service 5 | Sfeer 3

Eten voorgerecht carpaccio matig; hoofdgerecht Balinese sateh goed, garnituur heel matig; nagerecht panna cotta goed. Mijn opmerking dat in plaats van patat een kommetje rijst iets beter zou passen bij de sateh werd duidelijk niet op prijs gesteld en beantwoord met 'alle Nederlanders willen patat'.
De inrichting ...

Lees hele review

Eten voorgerecht carpaccio matig; hoofdgerecht Balinese sateh goed, garnituur heel matig; nagerecht panna cotta goed. Mijn opmerking dat in plaats van patat een kommetje rijst iets beter zou passen bij de sateh werd duidelijk niet op prijs gesteld en beantwoord met 'alle Nederlanders willen patat'.
De inrichting van het restaurant is erg gedateerd. Ook was vervelend dat ik bij thuiskomst zag dat er i p v € 24,50 pp €28,00 pp berekend was. Toen ik met de afrekening terugging naar Marijke kon de teveel betaalde € 7,00 niet uitbetaald worden. Dat kan pas na het opsturen van de bewijsstukken via het hoofdkantoor van Fletcher. Niet erg klantvriendelijk...

H G op 29 september 2023
Geverifiëerd

"Avondje uit eten."
5.3 Keuken 8 | Service 4 | Sfeer 4

Het eten was goed.
Keuze genoeg .
Sfeer en service van enkele medewerkers laten te wensen over.
Personeel toonde geen interesse wat we van de avond vonden!

Ton Horsten op 26 september 2023
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurantdeals in Bergen aan Zee e.o.

Toon telefoonnummer

Over Fletcher Hotel-Restaurant Marijke

Keuken: Nederlands

Fletcher Hotel-Restaurant Marijke ligt op slechts 5 kilometer afstand van het strand, midden in het Noord-Hollandse kunstenaarsdorp Bergen. Ook Amsterdam, Haarlem en de kaasstad Alkmaar liggen in de nabije omgeving van het hotel. In Restaurant Marijke kom je na een mooie dag cultuur snuiven of stranddac weer helemaal tot rust onder het genot van een smaakvol diner. Geniet van de gerechten die de chef-kok speciaal voor jou bereidt en laat je verrassen door zijn culinaire kunsten. Wilt je na het eten nog even borrelen? Neem dan plaats in de gezellige bar of de gemoedelijke brasserie, waar je kunt genieten van een heerlijk drankje bij de open haard.

BOEK NUBOEK NU
BOEK NU
Alle restaurantdeals in Bergen aan Zee e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Helaas is er dan geen e-mailadres bekend in combinatie met je Primera spaarpas dat we mogen mailen. Je kunt je vouchercode alsnog via deze pagina aanvragen. Klik hier voor een code.

Wij helpen u graag met het maken van een reservering. Neem contact met ons op telefoonnummer (010) 211 00 90 of per email via info@heerlijk.nl

Ja, je kunt je oude code weer gebruiken die je voor de geannuleerde reservering heeft gebruikt. Deze code is na het annuleren weer actief geworden. Doet de code het echter niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@heerlijk.nl.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

HEERLIJK aanbiedingen

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden