Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Frans, Vis en zeevruchten |
7,7 (29 reviews)
73% aanbevolen

3-gangen Fletcher's Keuzemenu € 39,- € 19,50

Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Frans, Vis en zeevruchten |
7,7 (29)
73% aanbevolen

3-gangen Fletcher's Keuzemenu € 39,- € 19,50

BOEK NUBOEK NU

Deal

3-gangen Fletcher's Keuzemenu
€ 39,- € 19,50

Primera maakt luxe uit eten gaan voor iedereen bereikbaar tijdens de Primera restaurantactie. Spaar bij de Primera voor een heerlijke korting bij de 500 leukste restaurants van Nederland.

Reserveer nu extra voordelig bij Fletcher Zuiderduin Beachhotel en laat je culinair verwennen met het 3-gangen Fletcher's Keuzemenu voor slechts € 19,50. Dit is de aanbiedingsprijs, korting is hier al verrekend.

Heb je dieetwensen? Op het reserveringsformulier kun je je verzoeken aangeven zodat het restaurant daar rekening mee kan houden!

Let op! De kortingsprijs is alleen geldig bij een online reservering via deze website.

De korting wordt berekend over je restaurantrekening exclusief de drankjes.

Voor meer informatie over de spaaractie bekijk onze voorwaarden.

BOEK NUBOEK NU

Wat 29 mensen zeggen over Fletcher Zuiderduin Beachhotel

7.7 Gebaseerd op 29 reviews. 73% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Klacht werd niet opgelost, zie review"
6.0 Keuken 8 | Service 4 | Sfeer 6

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te sp...

Lees hele review

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te spreken, Inkijk in onze kamer van buiten af, Dinee was goed maar alles moest je vragen, glazen stonden 15 min. leeg en niemand kwam, op mijn reactie, hierop werd gezegd, ''we zijn niet zo fris en fruitig meer wan we hadden gisteren een trouwerij'' door het personeel. Lekker, geef je bijna 500 euro uit voor 4 personen bij Flecher. Bij uitchecken nogmaals beleefd de klacht vermeld maar kreeg gelijk de rekening onder me neus en prettige terugreis.

Hans Frantzen, Anja de Haan Den Haag. Petra en Klaus Kulinski, Duitsland op 02 december 2018

"Smaken verschillen!"
7.3 Keuken 6 | Service 8 | Sfeer 8

Diner 18 november. Hele lange slierten gesneden groenten in de soep. Voor mensen met tafelmanieren een probleem.
Diner 19 november. Het buikspek werd aangeprezen als knapperig en was blubberig. De spruitjes waren veel te lang gekookt en dus vies van smaak. Advies: 8 minuten koken

Het ontbijt daarentegen was heel erg goed

J.van Ballegooij op 22 november 2018

"Fijne bediening"
8.7 Keuken 6 | Service 10 | Sfeer 10

Prima menu, aardige gastvrouw en mooi ingericht restaurant

Fam. van Pelt op 16 oktober 2018

"WAt jammer nou!"
5.3 Keuken 10 | Service 2 | Sfeer 4

hadden erg veel verwacht van ons etentje bij Fletcher Zuiderduin. Helaas was het niet de beleving die we verwacht hadden. De ontvangst was niet erg gastvrij.(moesten lang wachten voordat iemand ons te woord kon staan en naar onze tafel brengen) terwijl er verder geen gasten waren die aandacht nodig hadden.. Bedieni...

Lees hele review

hadden erg veel verwacht van ons etentje bij Fletcher Zuiderduin. Helaas was het niet de beleving die we verwacht hadden. De ontvangst was niet erg gastvrij.(moesten lang wachten voordat iemand ons te woord kon staan en naar onze tafel brengen) terwijl er verder geen gasten waren die aandacht nodig hadden.. Bediening slordig (verkeerde drankjes, bestelling werd opgenomen terwijl medewerkster haar arm vol met vuil vaatwerk had van een andere tafel, Het
3gangen menu (daar kwamen we voor) was erg beperkt. Slechts 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 desserts. Dat is te weinig want er zat voor mijn tafelgenoot niets bij. Men was niet flexibel genoeg om dit aan te passen. Hebben dus a la carte gegeten.
De gasten waren in hoofdzaak mensen die ook in het hotel verbleven. Dus ook veel kleine kinderen in het restaurant.

Gerda S. van Leeuwen op 08 oktober 2018

"een uitgekleed menu"
6.0 Keuken 6 | Service 6 | Sfeer 6

een uitgekleed menu.
met name het hoofdgerecht van mijn echtgenote, twee kleine visjes en weinig groeten stelde weinig voor.
we hebben weliswaar € 10 korting gekregen per menu ( € 24,50 ipv € 34,50).
maar dat verschil is deels "terugverdiend.

ed op 07 oktober 2018

Plattegrond Alle restaurantdeals in Westkapelle e.o.

Toon telefoonnummer

Over Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Keuken: Frans, Vis en zeevruchten

Fletcher Zuiderduin Beachhotel is gelegen in het elegante Westkapelle in Zeeland. Hier kun je genieten van de overheerlijke Franse keuken met Zeeuwse invloeden. Na een ontspannend bezoek aan het strand of een prachtige wandeling door de uitzonderlijke duinen kun je hier heerlijk tot rust komen onder het genot van culinaire gerechten. De waanzinnige service en gastvrijheid zorgen ervoor dat iedereen zich direct thuis voelt. Wacht dus niet langer en reserveer snel een tafel bij Fletcher Zuiderduin Beachhotel!

BOEK NUBOEK NU
BOEK NU
Alle restaurantdeals in Westkapelle e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Helaas is er dan geen e-mailadres bekend in combinatie met je Primera spaarpas dat we mogen mailen. Je kunt je vouchercode alsnog via deze pagina aanvragen. Klik hier voor een code.

Wij helpen u graag met het maken van een reservering. Neem contact met ons op telefoonnummer (010) 211 00 90 of per email via info@heerlijk.nl

Ja, je kunt je oude code weer gebruiken die je voor de geannuleerde reservering heeft gebruikt. Deze code is na het annuleren weer actief geworden. Doet de code het echter niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@heerlijk.nl.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

HEERLIJK aanbiedingen

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden